At Last - Etta James

At last my love has come along

我的爱终于降临了

My lonely days are over

我孤独寂寞的日子结束了

And life is like a song

生活就像一首歌

Ohh yeah yeah

哦耶耶

At last

终于

The skies above are blue

天空蓝蓝的

My heart was wrapped up in clover

我的心被爱包裹

The night I looked at you

晚上我看着你

I found a dream, that I could speak to

我做了个梦,我能说

A dream that I can call my own

这个梦我能自己实现

I found a thrill to press my cheek to

我发现按我的脸颊就能让我兴奋不已

A thrill that I have never known

我从来不知晓这个秘密

Ohh yeah yeah

哦耶耶

You smile, you smile

你的笑,你的笑

Oh and then the spell was cast

哦真是太魔力了

And here we are in heaven

我们现在就在天堂里

For you are mine at last

因为终于你是我的了

评论
热度(1)

水清浅

水至清则无鱼

© 水清浅 / Powered by LOFTER